Blog
Legutóbbi bejegyzések
7+1 ingyenes fotó lelőhely
Sokszor adódik úgy, hogy szükségünk van valamilyen képi illusztrációra, minőségi fotóra egy weboldalhoz, blogbejegyzéshez, vagy Facebook poszthoz. Ha Neked is szükséged van ingyenesen hozzáférhető, minőségi fotókra, infografikákra, akkor ez a bejegyzés Neked szól.
Milyen az ideális webdesigner és mit várhatsz el tőle?
Weboldalt szeretnél, de nem tudod, hogy mi alapján válassz webdesignert vagy webfejlesztőt? Az alábbi cikkben végig vesszük, hogy mi az, amit elvárhatsz egy webes szakembertől, és mire érdemes figyelned, ha szolgáltatót választasz.
Hogyan terelj minél több látogatót a weboldaladra?
Sajnos tévhit, hogy egy jól elkészített honlap elegendő ahhoz, hogy a Google találati listájának élére kerülj, sőt mi több, magától érkezzenek a látogatók. Még egy jól keresőoptimalizált oldal sem tud egyből a kereső listájának élére kerülni. Most azokat az online marketing eszközöket és WordPress bővítményeket mutatjuk be, amelyek segítségével előrébb kerülhetsz a Google-ban.
Hogyan áll össze egy sikeres weboldal?
Egy jól működő, eredményes weboldal létrehozása a honlapkészítő és a honlaptulajdonos számára is egyaránt kihívást jelent. Igen, még akkor is, ha teljes egészében átadod a munkafolyamatot egy olyan szolgáltatónak, akiben megbízol.
Nézzük azokat a kérdéseket, amikre tudnod kell a választ, ha weboldalt szeretnél készíttetni vállalkozásod számára:
4 tipp, hogy felvegye vállalkozásod a harcot a COVID hatásaival 2021-ben
A koronavírus kirobbanása a magyar kis-és középvállalkozások jelentős részét negatívan érintette, azonban vannak, akik nyertesen zárják az évet, a COVID okozta változások ellenére is. Ebben a cikkben egy olyan listát találsz, ami segítségedre lehet a 2021-es válságkezelő, online marketing stratégiád felállításában.
Mi az a webergonómia és miért van rá szükség?
A webergonómia leegyszerűsítve a felhasználói kényelmet jelenti, azaz a weboldal használhatóságát. A webergonómia célja, hogy növelje a felhasználó élményt, ami által a látogatók több időt töltenek a weboldalon. Ennek köszönhetően, egyrészt a Google találati listán is jobb helyet kapunk, másrészt növeli a konverziós arányt, azaz az üzleti weboldal elsődleges céljának beteljesülését, az értékesítést segíti.